Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 februarie 2010

Cand partea de jos e colorata, lumea e mirata !


Acum cateva zile am iesit din casa imbracata cu o fusta verde smarald de catifea, cloche, cu talie inalta, cizme peste genunchi si o geaca de piele neagra. Am observat ca toata lumea ma privea insistent si era mirata de alegerea mea ‘’indrazneata’’ in opinia lor. De fapt, nu era nimic indraznet in optiunea mea dar cum in Romania putini oameni detin o educatie estetica, sunt foarte usor de « uimit » cu o culoare mai aprinsa si mai ales atunci cand ea e purtata in partea inferioara a vestimentatiei. Nu de multe ori mi-a fost dat sa vad o reactie defensiva din partea anumitor oameni in momentul in care vad o pereche de pantaloni colorati sau o fusta colorata si mai ales cand vine vorba de rochii. Nu este nimic rau in a purta culori atata vreme cat stii sa le asortezi si ai o atitudine pe masura, fie ca le porti in partea inferioara a vestimentatiei sau cea superioara. Pacat ca marea majoritate a romanilor inca privesc acest lucru ca pe ceva nonconformist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu